by Billoff

Το "Bukowski Reloaded" κλείνει μέχρι νεωτέρας.
Θα τα πούμε -από την καλή και από την ανάποδη- στο

to stay updated on our progress.

Η Τελευταία Ομιλία (Ράντυ Πάους)

Εξαιρετική διάλεξη. Εμπνευσμένη, ουσιώδης, right to the point που λένε, πραγματικά η πεμπτουσία της διάλεξης. Ο τρισμέγιστος καθηγητής αρχίζει με pushups και νερόβραστα αυτοσαρκαστικά αστειάκια, φυσικά με δίχτυ προστασίας. Στη συνέχεια ακολουθεί το κρεσέντο "μπλα, μπλα, μπλα, εγώ, εγώ, εμένα, οι γονείς μου, μπλα, μπλα, μπλα, εγώ, εμένα, εμένα, μπλα, μπλα, εγώ, η μαμά μου, εμένα, εγώ, ο μπαμπάς μου, μπλα, μπλα, μπλα, εγώ, εγώ, εγώ, εμένα, μπλα, μπλα" . Επίλογος με όνειρα και φύκια για μεταξωτές κορδέλες, απευθείας από το ΙΕΚ Coehlo.

 

Το δάκρυ κυλάει ποτάμι στο κοινό της Oprah, τα πνευματικά δικαιώματα με Disney μοσχοπουλάνε και όλοι είναι ευτυχισμένοι. Βαράτε βάρδιες όμως μην τυχόν και προβληθούν εικόνες από ανώνυμους καρκινοπαθείς τελικού σταδίου, από εκείνη την ανώνυμη, νοσηρή πλέμπα που λιώνει καθημερινά στα νοσοκομεία, αντιμετωπίζοντας στωικά και -κυρίως- μοναχικά, το αναπόφευκτο. Να είστε πάντα σε ετοιμότητα μην τυχόν και βρεθεί εκείνο το στοιχείο που θα χαλάσει το πάρτι στο στρουμφοχωριό και χαλάσει η θετική σκέψη και η θετική ενέργεια. 
Ναι, είναι σχεδόν νομοτελειακό ότι πρώτα ψοφάς και μετά σε εγκαταλείπει η ματαιοδοξία, αλλά πραγματικά, ο μακαρίτης, πλέον, Pausch έφερε το concept σε άλλο επίπεδο. Τα σέβη μας.
Από το Blogger.

Seek and...

Τα πιο διαβασμένα


ΜΠΟΡΕΙΣ να αντιγράψεις ό,τι θες από αυτή την σελίδα χωρίς άδεια.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να αντιγράψεις τίποτα χωρίς να αναφέρεις την πηγή προέλευσης.